سوالات متداول

لطفا قبل ارسال پیام سئوالات را بخوانید .

ارسال سفارشات به چه صورت و از چه طریقی انجام می شود؟

آذهایپر ارائه دهنده مستقیم کالا نیست بلکه واسط بین سوپر مارکت ها و مشتری می باشد ، پس از ثبت سفارش درخواست شما به نزدیک ترین سوپرمارکت ارجاع داده می شود و توسط پیک فروشگاه یا آذهایپر طی مدت  3 ساعت تقدیم حضورتان می گردد.

حداکثر زمان تحویل کالا چقدر است؟

حداکثر زمان تحویل کالا 3 ساعت است و در غیر این صورت از طریق تماس و پیامک اطلاع رسانی می گردد.

هزینه‌ی ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

ارسال سفارشات برای خریدهای بالای 300 هزارتومان به صورت رایگان انجام می شود.
در صورتی که مبلغ سفارش بین 20 الی 300 هزارتومان باشد، مبلغ 5 الی 8 هزارتومان هزینه ی ارسال بر روی سفارش محاسبه می‌گردد.

مناطق پوشش دهی آذهایپر کجاست؟

شما در حال حاضر می توانید سفارش خود را در اکثر مناطق 5 گانه ارومیه ثبت کنید.

کد تایید برای من ارسال نشده است

شما می توانید از طریق گزینه‌ی تماس تلفنی و یا تماس با واحد پشتیبانی، شماره‌ی خود را فعال کنید.

برای خرید از آذهایپر، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله ، برای ثبت سفارش ابتدا می بایست در وب سایت و یا اپلیکیشن آذهایپر ثبت نام نمایید .

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر ، ثبت سفارش تنها از طریق وب سایت و اپلیکیشن آذهایپر امکان پذیر می باشد .

آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، خواهشمند است بلافاصله پس از دریافت سفارش محصولات را بررسی فرمایید و در صورت مشاهده هریک از موارد ذیل، جهت بررسی دقیق تر با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید:

  • مغایرت محصول دریافت شده
  • مبلغ مغایر با قیمت درج شده بر روی محصول ویا وب سایت
  • عدم ارسال بخشی از سفارش
  • اتمام تاریخ مصرف محصول

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.
لازم به ذکر است با توجه به نوسات قیمت در بعضی از دسته بندی‌ها، رسید صادر شده می بایست مطابق با قیمت درج شده بر روی محصول باشد.
همچنین خواهشمند است در صورت مشاهده ی ایراد ظاهری در کالاهای ارسالی، از دریافت آن ها امتناع نمایید.

اگر از خرید خود بعد از دریافت کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟

توجه فرمایید با توجه به دسته بندی محصولات، بازگشت سفارش به علت تغییر نظر پس از تحویل امکان پذیر نیست.

در صورتی که کالای ارسال شده آسیب ظاهری دیده باشد امکان مرجوع نمودن آن را دارم ؟

لطفا هنگام تحویل سفارش توسط پیک فروشگاه ، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از دریافت سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

در صورتی که مشکل کالا درهنگام تحویل قابل مشاهده نباشد ، امکان بازگشت کالا وجود دارد ؟

در شرایطی که ایراد کالا در هنگام تحویل قابل تشخیص نباشد، شما میتوانید پس از دریافت سفارش از طریق تماس با واحد پشتیبانی جهت بررسی مشکل در ارتباط باشید و با توجه به مشکل کالا ، بازگشت امکان پذیر می باشد .

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

در صورت کسر وجه ، مبلغ طی 72 ساعت کاری ازسمت بانک به حساب شما واریز می گردد . چنانچه بازگشت وجه طی مدت زمان اعلام شده صورت نپذیرفت، جهت پیگیری با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید .

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

از ۳ روش قادر به پرداخت هستید که عبارتند از:

  • پرداخت نقدی در محل
  • پرداخت اینترنتی از طریق در گاه پرداخت اینترنتی بانکها
  • پرداخت با کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان (POS)‌ در محل تحویل
چطور میتوانم از آذهایپر کد‌تخفیف دریافت کنم؟

در حال حاضر شما می‌توانید از کدتخفیف اولین خرید از طریق اپلیکیشن (azhyperapp) استفاده نمایید و سایر کدهای تخفیف از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌گردد.

چطور میتوانم از کد‌تخفیف استفاده کنم؟

در هنگام ثبت سفارش پس از انتخاب کالاها با ورود به سبد خرید ، کادر مربوط به کد‌تخفیف را علامت زده و متن کد را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و با کلیک بر روی گزینه اعمال کد ، مبلغ تخفیف بر روی سبد خرید شما لحاظ می گردد .

در صورت لغو سفارش، امکان استفاده مجدد ازکد تخفیف وجود دارد ؟

در صورت لغو سفارش کد تخفیف به صورت خودکار مجددا فعال می گردد .

آیا امکان عدم موجودی کالا بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

با توجه به اینکه آذهایپر با سوپر مارکت های محلی همکاری دارد، در‌برخی موارد با توجه به تاخیر در بروز‌رسانی سایت، بعضی از اقلام با عدم موجودی مواجه می گردند.به همین سبب فروشگاه جهت هماهنگی و جایگزینی کالابا مشتری تماس حاصل نموده و در صورت تایید و رضایت مشتری جایگزینی کالا صورت می پذیرد و درغیراین صورت پیگیری سفارش به فروشگاه های دیگر ارجاع داده می شود.

در صورت لغو سفارشی که پرداخت آن آنلاین بوده است، عودت وجه به چه صورت خواهد بود؟

مبلغ پرداختی به اعتبار حساب کاربری شما مرجوع می گردد . در صورت تمایل جهت واریز وجه به حساب بانکی جهت اعلام شماره حساب با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

چطورمیتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
جهت لغو سفارش با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.
در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
طی 24 ساعت شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد .
چنانچه سفارش طی ساعات 08:30 الی 16 ثبت گردد ، ارسال سفارش در بازه زمانی 3 ساعت صورت می پذیرد . در غیر این صورت ارسال سفارش ها به صورت مدت دار و در بازه زمانی مورد نظر شما صورت می پذیرد .
امکان ثبت سفارش مدت دار در بازه زمانی فعالیت آذهایپر نیز امکان پذیر می باشد .
چطور می توانم با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنم؟

از ۴ روش قادر به ارتباط هستید که عبارتند از:

  • تماس تلفنی با شماره : 04432759381
  • ارسال درخواست به آدرس ایمیل : info@azhyper.ir
  • ارسال درخواست از طریق چت آنلاین
  • ارتباط از طریق تلگرام و واتساپ پشتیبانی
ساعات فعالیت پشتیبانی به چه صورت می باشد ؟
پشتیبانی در ساعات 08:00 الی 17 هر روز هفته بغیر از روز جمعه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد .
آیا تعداد خرید از یک کالا در آذهایپر محدودیتی دارد؟
آذهایپر ارائه دهنده مستقیم کالا نیست بلکه واسط بین سوپرمارکت‌ها و مشتریان می‌باشد ، با توجه به اینکه فعالیت آذهایپر به صورت انبارداری نمی‌باشد، فروش محصولات با تعداد بالا امکان پذیر نمی باشد .
آیا امکان خرید عمده از آذهایپر وجود دارد ؟
شما می بایست درخواست خود را یک روز قبل از زمان مورد نظر به واحد پشتیبانی اعلام نمایید ، چنانچه امکان ارسال سفارش مقدور باشد ، هماهنگی‌های لازم در خصوص ارسال سفارش صورت می پذیرد .

ارتباط با ما

    در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان واحد پشتیبانی پیام شما را بررسی خواهند کرد.

    ایران – ارومیه – خیابان کاظمیان – جنب بانک صادرات

    کارشناسان ما در واحد پشتیبانی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 22 پاسخگوی مشتریان عزیز می باشند.